Regulamin


Regulamin sklepu internetowego sneakersland.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu jest: SNEAKERSLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 5342658366, REGON: 52386131000000, KRS: 0001006332, ADRES: Porzeczkowa 5, 05-830 Strzeniówka, Polska

  2. Regulamin, określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego sneakersland, działającego pod adresem internetowym www.sneakersland.pl.

  3. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą:

Klient może kontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 12-15.

Klient może kontaktować się ze sprzedawcą za pomocą Instagrama oraz poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu 24h na dobę.

W ramach wykonywanej działalności, Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów odzieżowych), które mogą być nabywane przez Kupujących korzystający ze Sklepu. Informacje o Produktach dostępnych w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient obowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności.

§2. Definicje

  • Klient - Użytkownik lub Kupujący;

  • Konsument - za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

  • Konto - panel tworzony w systemie informatycznym Sklepu, umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z jego funkcjonalności, w szczególności nabywanie Produktów;

  • Kupujący - to osoba fizyczna lub prawna dokonująca płatności. To w zamian za określony towar lub usługę. Innymi słowy, nabywcą jest podmiot gospodarczy, osoba lub firma, która nabywa materialny lub niematerialny produkt;

  • Polityka prywatności - dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę;

  • Produkt - produkt odzieżowy dostępny w Sklepie, który może nabyć Kupujący;

  • Umowa o świadczenie Usługi Konta - umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest nieodpłatne utworzenie i utrzymywanie Konta przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika przez czas nieoznaczony;

  • Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie Usługi Konta lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia;

  • Zamówienie - oświadczenie Kupującego skierowane do Sprzedawcy, które określa liczbę i rodzaj Produktów, które chce nabyć Kupujący.

  • Regulamin sklepu - niniejszy dokument.

§3. Wymagania techniczne

  1. W celu prawidłowego przeglądania asortymentu przez Klientów dostępnych w Sklepie, niezbędne jest:

  • połączenie z siecią Internet;

  • posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet;

  • posiadanie przeglądarki internetowej takiej jak np. ( Chrome, Opera, Firefox, Safari)

  • Włączenie obsługi plików cookies;

  • posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (email).

§4. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.

  2. Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione.

§5. Nabywanie Produktów

  1. Ceny Produktów dostępnych w Sklepie są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny).

W celu nabycia Produktu, Kupujący powinien wykonać następujące czynności:

  • wejść na stronę internetową Sklepu;

  • wejść w zakładkę wybranego produktu i kliknąć opcję "dodaj do koszyka";

  • wejść w zakładkę "koszyk" i kliknąć opcję "zamawiam";

  • w wyświetlającym się formularzu wpisać lub wybrać następujące dane:

    • kraj dostawy,

    • kod pocztowy,

    • adres poczty elektronicznej,

    • imię,

    • nazwisko,

    • numer telefonu,

    • adres (ulica, numer domu, numer lokalu);

    • miasto (miejscowość);

  • opcjonalnie:

    • dodać do Zamówienia kod rabatowy lub komentarz dla Sprzedawcy;

  • kliknąć opcję "kupuję i płacę", a następnie dokonać zapłaty za Produkt zgodnie z wybranym sposobem płatności.

  1. Płatności za Produkt, Kupujący może dokonać za pomocą zwykłego przelewu, systemu płatności Stripe oraz PayPal.

  1. Dokonanie zapłaty za Produkt jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży Produktu.

  2. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§6. Realizacja Zamówień

  1. Czas realizacji zamówienia może trwać od 1 do 21dni. 

  2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu nabyty Produkt w stanie nienaruszonym, pozbawionym wad..

  3. Sprzedawca prowadzi wysyłkę Produktów pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  4. Koszty wysyłki Produktu ponosi Sprzedający..

  5. Produkt dostarczany jest Kupującemu przesyłką kurierską, za pośrednictwem firmy DPD lub InPost.

  6. Produkt dostarczony Kupującemu powinien znajdować się w nienaruszonym stanie.

  7. Kupujący powinien sprawdzić Produkt w obecności kuriera. Jeśli paczka jest uszkodzona, Kupujący powinien spisać protokół uszkodzenia i skontaktować się ze Sprzedawcą.

§7. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktu bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki.

  2. Prawo odstąpienia od umowy Konsument wykonuje poprzez skontaktowanie się z Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej.

  3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący powinien odesłać Produkt Sprzedawcy w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  4. Konsument ponosi koszty zwrotu Produktu.

  5. Konsument podczas zwrotu oświadcza, że produkt który zwraca jest w stanie nienaruszonym, w takim jakim został dostarczony do Kupującego.

  6. Konsument bierze odpowiedzialność za wysyłke zwrotną oraz stan w jakim Produkt zostanie dostarczony.

  7. Zwrot płatności dokonanych przez konsumenta następuje po otrzymaniu przez sprzedawcę odesłanego produktu.

  8. Zwrot płatności dokonywany jest za pomocą tradycyjnego przelewu na rachunek bankowy podany przez konsumenta.

  9. Odesłanie Produktu powinno nastąpić na adres:

Nazwa firmy: SNEAKERSLAND SP. Z O.O.

Numer telefonu: 600450230

Poczta elektroniczna: sneakersland.pl

Adres: ul. Porzeczkowa 5, 05-830 Strzeniówka, Polska

LUB

do paczkomatu InPost o numerze NAD02M.

Instrukcja procedury zwrotu znajduje się w zakładce ZWROTY.

§8. Reklamacje

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta z tytułu rękojmi, jeżeli nabyty przez niego Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Realizacja uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi następuje zgodnie z przepisami art. 556 i n. Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu.

  2. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących niebędących Konsumentami jest wyłączona.

  3. Konsument zgłaszając reklamację powinien przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail sneakersland.pl@gmail.com

    1. nazwę i opis Produktu,

    2. numer Zamówienia,

    3. dane Konsumenta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu),

    4. dokładny opis wad Produktu,

    5. dane do przelewu,

    6. dowód zakupu Produktu (skan wydrukowanej wiadomości e-mail potwierdzającej zakup Produktu);

a następnie przesłać powyższe dokumenty w formie papierowej wraz z Produktem na adres:

Nazwa firmy: SNEAKERSLAND SP. Z O.O.

Adres e-mail: sneakersland.pl@gmail.com

Nr telefonu: 600450230

Paczkomat: GAA01M (Lawendowa 1, 05-806 Granica).

  1. Koszty odesłania Produktu ponosi Konsument. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.

  2. Termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi wynosi 14 dni od otrzymania Produktu przez Sprzedawcę. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

  3. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca wysyła Konsumentowi pocztą elektroniczną.

  4. W przypadku gdy usunięcie wady Produktu lub dokonanie jego wymiany na Produkt wolny od wad nie jest możliwe, Sprzedawca poinformuje Konsumenta o możliwości wymiany na inny Produkt o tożsamych parametrach lub o możliwości odstąpienia przez Konsumenta od umowy. W zależności od wyboru Konsumenta, Sprzedawca przesyła Konsumentowi inny Produkt lub zwraca cenę za Produkt wadliwy w terminie 14 Dni roboczych od dnia dokonania przez Konsumenta wyboru jednego z tych świadczeń.

  5. Klient może złożyć reklamację także w przypadku nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu lub któregokolwiek z jego elementów.

  6. Reklamację, o której mowa w ust. 8 powyżej, Klient powinien przesłać pocztą elektroniczną na adres sneakersland.pl@gmail.com. Powinna ona zawierać:

    1. imię i nazwisko Klienta,

    2. adres poczty elektronicznej,

    3. opis dostrzeżonych nieprawidłowości.

§9. Ochrona danych osobowych

Zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę wskazane są w Polityce prywatności dostępnej pod adresem https://sneakersland-pl.cms.webnode.page/privacy-policy/

§10. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w przypadku:

  • Modyfikacji technicznej strony internetowej;

  • Dostosowaniu regulaminu do obowiązującego prawa;

  • zmiany działalności podmiotu;

Aktualny regulamin obowiązuje od 04.03.2024 roku.